Saturday, February 27, 2010

English

I love learning English.
J'aime apprendre l'anglais.

What about you?
Qu'en pensez-vous?

Do you love learning English?
Aimez-vous apprendre l'anglais?


Yes, I love learning English.
Oui, j'aime apprendre l'anglais.

I learn it almost everyday.
Je l'apprends presque tous les jours.

Why do you love English?
Pourquoi aimez-vous anglais?

Well, I love English because English is an International Language.
Eh bien, j'aime l'anglais parce que l'anglais est une langue internationale.

English is used all over the world.
L'anglais est utilisé partout dans le monde.

English is also the language of business.
L'anglais est également la langue des affaires.

So many people are speaking English.
Tant de gens parlent anglais.

Do you think English is a difficult language to learn?
Pensez-vous que l'anglais est une langue difficile à apprendre?

I don't think English is difficult.
Je ne pense pas que l'anglais est difficile.

English is easy to learn.
L'anglais est facile à apprendre.

To master the English Language you must learn it everyday.
Pour maîtriser la langue anglaise vous devez apprendre tous les jours.


Copyright: Martin W. All Right Reserved.